Kispest
Kispest   - Utaz%C3%A1s,%20%C3%BCd%C3%BCl%C3%A9s

Kérem válasszon az alábbi alkategóriák közül:
egyéb szálláslehetőség utazási irodák

*  Utazás, üdülés - panziók, hotelek
        *  Utazás, üdülés - szálláslehetőség
Bemutatkozás:
Mátraházától a parádi elágazásig utunkat a 24. sz főúton folytatjuk. A parádi elágazásnál balra fordulunk, innen utunk végcélja 13 km. A Mátra belsejébe érve kanyargós úton kaptatunk felfelé, több helyen szép kilátással. A kereszteződésből erdészeti út vezet le a csórréti víztározóhoz. Utunkalsó szakaszán az országutat a K+ jelű turistaút kíséri, amely Galyatetőről indulva a Csór-hegyen át a parádi elágazáshoz visz le. Kiépített parkolót találunk néhány kilóméterre az elágazástól, innen kb. 50 m-rel feljebb a parádi völgybe látunk le. A Mátra az úgynevezett Szép-kilátásnál tárul szemünk elé, a 33. Sz kilóméterkő után jobbra térhetünk le az út szintén parkolásra alkalmas helyen. Ez az elágazás visz le Rudolf tanyához, illetve az 5 km-re lévő Mátraalmásra. Óvatosan Közlekedjünk ezen az egynyomtávú úton.A szép-kilátásnál találkozunk a Galyáról lefutó K sáv jelzéssel is. Szemben velünk a Kékes csúcsa, az úton pedig, ha lefelé sétálunk, a Parádi-völgyben gyönyörködhetünk. Előtérben Parádsasvár a Károlyi-kastély és az üveggyár jellegzetes épületeivel, mögöttük Parád-Parádfürdő, Recsk látszik. Alig egy kilométer múlva éles balkanyarral érkezünk Galyatető alá, jobbra gyönyörűen látszik a Kékes vonulata, ám megállásra itt nincs lehetőség. Galyatetőt az elágazástól kb. 9 km.-nyi autózás után érjük el.
Fényképek:

Pátria TV
MEDICAL CENTER
HyperLink
Copyright (c) 2007. Cool Soft Kft. Minden jog fenntartva.